پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118015
باطل نشدن سهميه ??? توماني سوخت
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1377

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجم بنزين ??? توماني ذخيره شده در کارت‌هاي سوخت تا تاريخ ?? فروردين ماه امسال حدود دو ميليارد و ??? ميليون ليتر بود. از ابتداي ارديبهشت ماه با آغاز فاز دوم هدفمندي يارانه ها و تبديل قيمت سهميه هاي ??? توماني به ??? توماني، ديگر افزايش حجم سهميه ??? توماني در کارت هاي سوخت نداشتيم.

طبق آمار مصرف بنزين کشور، نيمه اول هر ماه، روزانه حدود ?? درصد حجم بنزين مصرفي مربوط به بنزين يارانه اي و حدود ?? درصد مربوط به بنزين نيمه يارانه اي است. نيمه دوم هر ماه به دليل کاهش ذخيره بنزين يارانه اي در کارت‌هاي سوخت، مصرف بنزين نيمه يارانه اي افزايش يافته به‌طوري‌که ?? درصد بنزين عرضه شده در روز با نرخ نيمه يارانه اي است.

بررسي آمار مصرف بنزين ??? توماني در ماههاي قبل از ارديبهشت امسال نشان مي دهد که در نيمه اول هر ماه ??? ميليون ليتر بنزين ??? توماني و در نيمه دوم هر ماه ??? ميليون ليتر بنزين با اين نرخ عرضه مي‌شود که در مجموع ماهانه، يک ميليارد و ??? ميليون ليتر بنزين ??? توماني به فروش مي‌‌رسد.

پيش بيني مي شد با اين روند مصرف و با اولويت دادن مردم به استفاده از سهميه هاي ذخيره شده بنزين ??? توماني در کارت هاي سوخت، سهميه بنزين ??? توماني تا ابتداي تيرماه به صفر برسد اما با آغاز نخستين ماه تابستان، هنوز سهميه هاي ذخيره شده بنزني ??? توماني در کارت هاي سوخت موجود است.

دارندگان سهميه بنزين ??? توماني نگران از سوختن يکباره سهميه هاي ذخيره شده شان مشتاق اطلاع از برنامه دولت براي سهميه هاي بنزين ??? توماني هستند به طوري که با تماس با حبرگزاري تسنيم خواهان اطلاع رساني در اين زمينه شده اند.

 از ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور حاکي از اين است که دولت تا اين لحظه هيچ برنامه اي براي سوزاندن يا تبديل سهميه بنزين ??? توماني ذخيره شده در کارت هاي سوخت ندارد و سهميه ??? توماني سوخت تا اطلاع ثانوي نمي سوزد.

مرجع : تسنيم

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html